James Sandwell: Dikt i utvalg

#:1 Daer Sir / Madam
Hilsener til deg og din familie.

Mine navn Sir.James Sandham,
jeg er en advokat og
en virksomhet
rеdgiver.

mine utenlandske klient
(Navn Avstеr) dшde noen еr siden
og ingen
familiemedlem lе her i London

eller i hjemlandet.

i hjemlandet.

Nylig var jeg offisielt informert
av en bank her i London
at min avdшde klient har midler
til sammen summen av

Seven Million trehundre og tyve tusen britiske pund pounds

Seven Million
trehundre og

tyve tusen

#2: Dette fondet er pensjon
og forsikring som betales
til min klient av et forsikringsselskap.

Nеr jeg er trygg pе din tillit,
er jeg villig
som en utlending

at midlene skal sendes
utenlands.

Sir.James Sandham,

(KSM)

(Q.B)

Legg igjen en kommentar

