John Tugwell: Dikt i utvalg

#1: Fra Mr John Tugwell

Hvordan har du det i dag
og din familie? Jeg håper
alt er bra,
vennlig er oppmerksomme

og forstår målet mitt med å
kommunisere i dag
gjennom dette brevet,
mitt navn er

Mr. John Tugwell,

Nota Bene, har jeg besluttet
å søke en fortrolig
samarbeid med dere i gjennomføringen
av avtalen er beskrevet her-

#2: Alt jeg trenger

Alt det jeg trenger
fra deg er din oppriktige
samarbeid,
tillit

og konfidensialitet ytterste
for at vi gjennomføre
denne transaksjonen
vellykket.

Jeg forsikrer deg

om at denne transaksjonen
vil bli behandlet
under en lovlig ordning som
vil beskytte deg

mot eventuelle brudd
på loven
både i hjemlandet
og her i London.

#3: Navngitt pårørende

når fondet blir overført
til bankkontoen din.
Etter din vurdering
og aksept

av dette tilbudet,
må du fortsette
umiddelbart
og sende til meg følgende

informasjon.

#4: Takker du

Ditt slags
rask
respons

gjennom min personlige
e johntungwell-13@live.com
vil bli høyt

verdsatt. Takker du
i påvente
for raskt

svar.

Legg igjen en kommentar

